کابل شیلدار چیست

این روزها با پیشرفت تکنولوژی شاهد این هستیم که در بازار انواع کابل ها و سیم های برق تولید و عرضه می گردد  که کابل شیلد دار یکی از انواع پر مصرف است. بسیاری از مشتریان در مورد اینکه کابل شیلد دار چیست و چه کاربردهایی دارد اطلاعات چندانی ندارند.

با این حال در پاسخ به سوال اینکه کابل شیلد دار چیست این گونه می توان توضیح داد که:

نوعی از کابل برق است که یک لایه شیلد برای محافظت از سیم های کابل بر روی آن کشیده می شود.

لازم است بدانید که سیم ها و کابل های برق با فلزاتی از مس و یا آلومینیوم شیلد می گردد.

این کابل های محافظت شده با شیلد از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است، اما اگر مشتریان در مورد اینکه کابل شیلد دار چیست و به نسبت کابل های معمولی از چه مزیت هایی برخوردار است اطلاعات بیشتری داشته باشند، مسلما ترجیح خواهند داد که از کابل های شیلد دار استفاده نمایند.

زمانی که کابل در مجاورت کابل های برق و دیگر نویزهای الکتریکی قرار گیرد، نمی تواند اطلاعات را به صورت دقیق و درست انتقال دهد و سیگنال هایی که انتقال داده می‌شوند نیمه کاره خواهند بود.

کاربرد کابل شیلد دار

مهم ترین کاربرد کابل شیلد دار چیست ؟

مراکز صنعتی توانسته اند با تولید و ارائه انواع کابل های برق شیلددار تحول بسیار زیادی در صنعت برق ایجاد کنند و موجب رشد در صنعت برق شوند.

با توجه به آنچه که در مورد قابلیت های کابل شیلد دار (Shielded cable) گفته شد، باید در مورد اینکه مهم ترین مزیت کابل شیلد دار چیست نیز بدانید که با استفاده از کابل شیلد دار می توان در حفظ بیشتر اطلاعات کابل تاثیرگذار بود.

به عنوان مثال می توان اینگونه بیان کرد که در ماشین آلات و دیگر تجهیزات آزمایشگاهی از این کابل ها در لوله های فلزی و غیر فلزی نصب می شود.

  • البته در خصوص اینکه مهم ترین مزیت کابل شیلد دار چیست این گونه می توان گفت که کابل شیلد دار برای وصل کردن اجزای دستگاه های مختلف در خطوط تولید، ماشین افزار و دیگر تجهیزات حمل و نقل مکانیکی استفاده می گردد.
  • علاوه بر این می توان گفت که کابل شیلد دار دارای مزیت های مختلفی است و مشتریان می توانند از طریق دانستن اینکه کابل شیلد دار چیست و چه تأثیری بر روی سیستم ایمنی و حفاظت کابل های برقی دارد، بیشتر از این ابزار در تاسیسات ساختمانی خود استفاده کنند.

از دیگر مزیت هایی که می توان در مورد اینکه کابل شیلد دار و نحوه تاثیرش را بر روی صنعت برق بیان نمود این است که در صورت به کارگیری کابل شیلد دار مدار انتقال در مقابل اختلالات مغناطیسی بیرونی حفظ می شود.

علاوه بر این کابل شیلد دار برای وصل کردن تمام اجزای دستگاه های مختلف در خطوط تولید، از جمله ماشین افزار و دیگر تجهیزات حمل و نقل مکانیکی نیز مناسب است.

فروش انواع کابل شیلد دار

قیمت فروش انواع کابل شیلد دار

با توجه به اینکه کابل شیلد دار چیست و چه کاربردهایی دارد، اگر قصد خرید این محصول را دارید، در کابل شیلد دار به طور دقیق‌تر با آن آشنا شوید و به راحتی آن را تهیه نمایید.

هم چنین باید در زمان انتخاب کابل شیلد دار دقت نمود، چرا که در صورت وجود هرگونه خوردگی ممکن است در ایمنی الکتریکی تاثیر منفی داشته باشد.

در حال حاضر شرکت های مختلفی در کشور وجود دارند که مشغول به تولید کابل های شیلد دار هستند و شما می توانید با اطلاع از اینکه کابل شیلد دار چیست و چه تاثیری بر ایمنی سیستم برق دارد، بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

البته کابل شیلد دار انواع مختلفی دارد، بر حسب اینکه نوع کاربرد کابل شیلد دار چیست می توان نوع مناسبی از آن را تهیه کرد.

با مراجعه به بخش محصولات، محصولی را خریداری کنید که کاملا اصل باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

در ضمن مشتریان می توانند برای اطلاع کامل از انواع محصولات شرکت ایوان با کارشناسان فروش شرکت ایوان تماس بگیرند و به طور دقیق در مورد اینکه انواع کابل شیلد دار چیست، قیمت خرید هر یک از محصولات و مزیت کابل شیلد دار اطلاعات لازم را بدست بیاورند. کارشناسان ایوان به طور دقیق و کامل پاسخگوی شما خواهند بود.